HOE WERK IK
Aanmelden
U kunt zich per mail (info@depsychotherapeut.nl of jvanreijen@depsychotherapeut.nl)
of telefonisch (06 13396905) aanmelden. Ik neem dan op korte termijn
telefonisch contact met u op om uw aanmelding te bespreken en eventueel een
intakegesprek te plannen. Tijdens het eerste gesprek dient u de volgende
documenten mee te nemen:
- Een verwijsbrief van uw huisarts of specialist voor
Gespecialiseerde GGZ, met daarin vermeld (het vermoeden van) een diagnose, en
de handtekening en AGB code van de verwijzer. De verwijsbrief moet van recente
datum zijn (maximaal 3 maanden oud) en deze moet gedateerd zijn uiterlijk op de
dag voordat het intakegesprek plaatsvindt.
- Een geldig legitimatiebewijs om uw identiteit vast te
stellen, zoals paspoort, rijbewijs of een identiteitsbewijs
- Uw Zorgverzekeringspas
Proces
Na doorgaans twee tot drie intakegesprekken hebben we een
adviesgesprek en kom ik indien mogelijk met een voorstel voor een
behandeltraject.
Indien we aan de slag gaan werken we met een
behandelovereenkomst, waarin uw diagnose, behandeldoelen en de aard van de
behandeling wordt omschreven.
We evalueren regelmatig de voortgang van de behandeling.
Als u niet tevreden bent
tijdens uw intake- of behandeltraject nodig ik u uit dit met mij te
bespreken om te kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen. Indien dit
op een of andere manier niet lukt kunt u terecht bij de professionele
klachtencommissie van de LVVP (zie voor de klachtenregeling de pagina met
documenten) of bij de tuchtcommissie voor gezondheidszorg-psychologen van de
BIG.