HOE WERK IK

Aanmelden

U kunt zich per mail (info@depsychotherapeut.nl of jvanreijen@depsychotherapeut.nl) of telefonisch (06 13396905) aanmelden. Ik neem dan op korte termijn telefonisch contact met u op om uw aanmelding te bespreken en eventueel een intakegesprek te plannen. Tijdens het eerste gesprek dient u de volgende documenten mee te nemen:

- Een verwijsbrief van uw huisarts of specialist voor Gespecialiseerde GGZ, met daarin vermeld (het vermoeden van) een diagnose, en de handtekening en AGB code van de verwijzer. De verwijsbrief moet van recente datum zijn (maximaal 3 maanden oud) en deze moet gedateerd zijn uiterlijk op de dag voordat het intakegesprek plaatsvindt.

- Een geldig legitimatiebewijs om uw identiteit vast te stellen, zoals paspoort, rijbewijs of een identiteitsbewijs

- Uw Zorgverzekeringspas

Proces

Na doorgaans twee tot drie intakegesprekken hebben we een adviesgesprek en kom ik indien mogelijk met een voorstel voor een behandeltraject.

Indien we aan de slag gaan werken we met een behandelovereenkomst, waarin uw diagnose, behandeldoelen en de aard van de behandeling wordt omschreven.

We evalueren regelmatig de voortgang van de behandeling.

Als u niet tevreden bent  tijdens uw intake- of behandeltraject nodig ik u uit dit met mij te bespreken om te kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen. Indien dit op een of andere manier niet lukt kunt u terecht bij de professionele klachtencommissie van de LVVP (zie voor de klachtenregeling de pagina met documenten) of bij de tuchtcommissie voor gezondheidszorg-psychologen van de BIG.